dinsdag 2 oktober 2012

alle gekheid op een "fietZje"

In navolging van Ellen begin ik nu ook al meer op een AlpenmeiZje te lijken. Zo'n naam doet wat met je!!
Maar alle gekheid op een "fietZje".
Waarom ik mee doe aan Alpe d'Huzes!? Nadat enige tijd geleden mijn moeder met kanker werd geconfronteerd evenals een heel goede vriendin kwam deze ziekte ook voor mij nog dichterbij.





Ook in mijn schoonfamilie hebben we ermee te maken. Soms wordt de strijd gewonnen maar vaak genoeg ook niet. Dat betekent dat er een te vroeg einde komt aan levens waarbij jonge gezinnen achterblijven.
Als toehoorder en -schouwer geeft dat een gevoel van onmacht. Nu ben ik gevraagd om met deze AlpenmeiZjesgroep samen die berg op te gaan. Om zo veel mogelijk geld bij elkaar te fietsen voor onderzoek naar kanker en behandelmethodes. Ik hoop een stukje onmacht om te zetten in daadkracht.
Mijn persoonlijke uitdaging is om tenminste twee keer de berg te beklimmen hopend op een derde als afsluiter. Ik nodig een ieder dan ook van harte uit om ons een financiële bijdrage onder de riem te steken!!!
Alvast heel erg bedankt.