dinsdag 23 oktober 2012

dagje heuvels proeven





In den beginne...
8 oktober 23.25 om precies te zijn
alpenmeiZjes André(a), Monique en Monique, Suzanne, Karin en Inger gaan op zondag 21 oktober voelen hoe het is om een heuvel te fietZen.

de meiZjes vertrekken om 8 uur, rijden 2,5 uur, gaan dan fietZen, mogen eten, fietZen verder en rijden 2,5 uur terug.
als kleding advies krijgen zij mee:fietskleding aan droge kleding mee (regen bui en/of beetje lui zweet)Ze gaan met de auto van alpenmeiZjes trainer André als Ze met z’n 5en zijn.


18 oktober 12.30
hoi alpenmeiZjes Ellen ,SuZanne, Pauline, Monique en André(a)
aanstaande zondag fietZen  in Limburg.
verzamelen: bij alpenmeiZje Haske
tijd 7.30 uur: krijg je nog koffie ook, géén eten!
vertrek:  KLOKSLAG 8 uur
auto: met één auto, die van André(a)
meenemen:  binnenband /gereedschap 
je fietZ, met opgepompte banden, niet opgepimpt en
droge kleding
béétje eten (?) en een gevulde bidon
doe alvast je fietskleding aan, kunnen we meteen vertrekken
GrtZZ HSK



18 oktober 12.45
hoi alpenmeiZjes,
fijn dat we met Z'n allen in een auto kunnen. Ik ging er al vanuit dat ik met mijn eigen auto zou gaan.
leuk zo'n dagje uit!
waarmee moet ik mijn bidon vullen?
ik neem mee: beetje eten, plak snelle jelle, en een goed humeur!
tot zondag,
alpenmeiZje Ellen.








tenslotte...
21 oktober 7.30 uit, 20.30 thuis
wat zijn de alpenmeiZjes aan heuvels tegen gekomen!
De Camerig(dit is de zwaarste klim van Nederland!), Kruusberg, Eyserbosweg(een van de Grote 4!), bZn of wel bergZondernaam, Keutenberg, Cauberg, Bemelerberg, een WK 2012 rondje Alpdu6.
Eitje voor onZ alpenmeiZjes










1 opmerking:

  1. de bergZondernaam schijnt volgens kenners de Fromberg te zijn!
    grtZ,
    alpenmeiZje Pauline

    BeantwoordenVerwijderen