donderdag 27 september 2012

ik en mijn fietZ



Mijn fietZ is niet mijn fietZ, maar is de fiets van Koos. Koos is de vader van Sylvia. Sylvia is mijn vriendin. Mijn vriendin leent mij de fietZ van haar vader voor d’alpenmeiZjes, 1 uur na mijn oproep op Facebook:

‘gezocht-gevraagd:een leen race fiets of hybride fiets om in training te gaan voor de alpdu6’



Mijn fietZ is dus niet mijn fietZ, maar de fietZ van Koos, uitgeleend door Syl, voor het gemak nu even mijn fietZ.

Mijn fietZ is licht, schakelt op het stuur en heeft 2 voorbladen. Ik ben blij met mijn fietZ, zeker nu het stof eraf is en met liefde door mij is gepoetst. De lak en het chroom blinken weer en mijn fiets staat te trappelen om in gebruik genomen te worden, mijn fietZ, de fietZ van Koos, die de vader is van Syl, die mijn vriendin is.
Mijn fietZ wordt retro genoemd door de trainer, heeft geen tripel volgens de kenner en zou eigenlijk een recht stuur moeten hebben volgens de geroutineerde fietZvriendin, maar ik ga het zeker redden met mijn fietZ zoals hij is.

Vandaag is mijn man Bas voor de laatste bestraling in het ziekenhuis geweest. 33 keer, 6 maal per week, 5 en een ½ week in het totaal.





d'alpenmeiZjes©pauline