zondag 30 september 2012

alpenmeiZje Ellen



Beste lezers,

Ik: Ellen begin al een echt AlpenmeiZje te worden!
Ik ben redelijk sportief en werd namelijk door mijn oude buurvrouw gevraagd om met een groep vrouwen de Alpe d’huZes te gaan beklimmen.
Hier hoefde ik niet lang over na te denken!
In mijn werk word ik dagelijks geconfronteerd met cliënten die chemo moeten ondergaan of de ziekte niet meer in bedwang hebben.



Zij moeten dan vechten om hun laatste stuk leven zo aangenaam mogelijk te maken voor zichzelf en familie. Zij moeten beslissingen nemen over hun levenseinde. Mijn taak is de cliënt zo goed mogelijk te verplegen en naar hen te luisteren. 
In de loop der jaren heb ik door mijn werk al  menig gesprek gevoerd en nu krijg ik de mogelijkheid om respect te tonen door die berg zoveel mogelijk keren op te fietsen! Ik gá ervoor om zoveel mogelijk geld op te halen voor onderzoek naar deze ziekte.

Ik ga naar de top; misschien wel 4 keer! Dit wordt trainen en nogmaals trainen.
Ik heb tal van acties op touw staan komend half jaar om het sponsorgeld binnen te halen.
Het gaat van appeltaarten tot krentenbroden en van GPS tochten tot dinertjes om maar wat te noemen.

Ik informeer u vrijblijvend over deze mogelijkheden om bij te dragen tot de top bereikt is.